Propojení online prodeje s instore prostředím na pobočce T-Mobile

Atraktivní prezentace, kde klient může sledovat statistiky interakcí. Dotyková výloha, která zaujme kolemjdoucí a pozve je do prodejny. Interaktivní panely s aplikací pro chytré auto i nabídkou telefonů a příslušenství. Tím vším teď láká T-Mobile v Praze.

Mobilní operátor T-Mobile chtěl na pobočce v pražském nákupním centru Nový Smíchov propojit online prodej s offline prostředím své prodejny. Představoval si moderní technologie, které budou zajímavé pro zákazníky, zároveň podpoří prodej a ještě dokáží vyhodnotit, co zákazníky nejvíce zajímá. My jsme mu jeho představu pomohli splnit.

Pro vytváření a správu interaktivní prezentace jsme dodali vlastní software, který dokážeme 100% přizpůsobit na míru. Proto bylo možné, aby obsah zpracoval marketingový tým T-Mobile a grafickou podobu externí agentura. Tvorba interaktivní prezentace je přitom velice jednoduchá a zvládne ji kdokoliv. Grafické podklady se nahrají do naší aplikace FORTRES, poté se prezentace nahraje do příslušných obrazovek. Zákazníci jsou nadšení a T-Mobile může sledovat statistiky interakcí a chování zákazníků na jednotlivých slidech prezentace.

Přilákat pozornost kolemjdoucích se nám podařilo díky dotykové výloze. Ta pomocí trefných argumentů vysvětluje, proč přejít k T-Mobile, a zároveň zve potenciální zákazníky k návštěvě prodejny.

V ní pak najdou trojici interaktivních panelů. První z nich ukazuje, co všechno zákazník získá díky aplikaci Chytré auto. Na druhém panelu si prokliká nabídku mobilních telefonů a odhalí argumenty, proč si pořídit telefon právě u T-Mobile. Třetí interaktivní obrazovka nabízí prémiové příslušenství. To se totiž kvůli velkému množství kusů obtížně vystavuje. Panel tak slouží k přehlednému doplnění celé nabídky. Všechny panely jsou uživatelsky atraktivní a připravují zákazníka k nákupu.

Smíchovská pobočka je první, která tyto dotykové interaktivní technologie využívá. Pilotní projekt jsme tu realizovali od ledna do března 2019. Nyní se chystáme toto řešení rozšířit i na další pobočky T-Mobile v Praze. Představuje totiž výhodu pro obě strany – je to účinný prodejní nástroj pro klienta a zároveň přidanou hodnotou pro jeho zákazníky.

Společně najdeme vhodné řešení

Připravíme návrh na základě vašich představ a poradíme vám, jak prezentovat váš obsah.