Dotykové sklo pro samoobslužné monitory v pizzerii 360pizza

ilustrak6

Efektivní, jednoduchý a atraktivní způsob objednání pizzy využívají zákazníci pražské pizzerie 360pizza. Díky samoobslužným monitorům s našimi dotykovými skly si pizzu sestaví podle své chuti, hned ji objednají a zaplatí. Obsluha tak ušetří čas a odbaví více zákazníků, kteří si s křupavou pizzou odnesou i zážitek.

Kvalitní pizza rychle a podle vašich představ. To je hlavní myšlenka pizzerie 360pizza, která je součástí sítě Bageterie Boulevard a Crocodille. Proto tato fastfood pizzerie hledala způsob objednávání, který je hbitý, efektivní a zároveň zaujme. A naše technologie byla to pravé. Samoobslužné objednávací dotykové monitory si totiž zákazníci okamžitě zamilovali.

Pro pizzerii jsme vytvořili interaktivní řešení tak, aby bylo maximálně funkční a zároveň odolnější, designovější a za rozumnější pořizovací náklady než klasické dotykové monitory. Zvolili jsme antireflexní dotyková skla, která jsme nainstalovali na monitory s objednávkovou aplikací. Skla jsou vyrobená na míru a opatřená speciální povrchovou úpravou pro přesnější dotyk, pohodlnější ovládání aplikace a větší zážitek z návštěvy.

Zákazníci si na monitoru vyberou pizzu z nabídky nebo si ji poskládají podle své chuti, rovnou si ji objednají a zaplatí. Pak už stačí jen počkat, než bude pizza hotová. Objednávkový proces je teď atraktivní a rychlejší. Výhody má toto řešení ale i na druhé straně pultu. Obsluha dokáže obstarat více zákazníků v kratším čase, netvoří se fronty a zvyšují se prodeje.

Samoobslužné monitory zdobí pizzerii 360pizza od září 2018. Podobné řešení jsme použili i v pilotním self-check kiosku v Bageterii Boulevard na Národní třídě. Naše technologie nabízí unikátní zážitek, za kterým se zákazníci rádi vracejí.

Společně najdeme vhodné řešení

Připravíme návrh na základě vašich představ a poradíme vám, jak prezentovat váš obsah.