Dotyková výloha pro prodejnu Valmont

valmont-2

Více přilákaných zákazníků, větší viditelnost produktů, úspora místa i času, který  obsluha může věnovat dalším klientům. Takové výhody přináší unikátní dotyková výloha nové luxusní prodejně tabáku Valmont v pražském obchodním centru Chodov.

Síť Valmont vlastní 120 exkluzivních maloobchodních prodejen tisku a tabákového zboží po celé republice. Je také specialistou na prémiové doutníky a alkohol ze zemí Latinské Ameriky. A právě pro své prvotřídní láhve rumu, které se již nevešly na pult, hledala společnost zajímavé umístění, které přitáhne pozornost.

Klient se rozhodl využít dotykovou výlohu, která zobrazí interaktivní nabídku rumů. Tato technologická novinka kombinuje funkce klasické výlohy, digitálního katalogu a e-shopu. Zákazníci si mohou obsah nabídky samostatně proklikat, dozvědět se o produktech více, než jen kolik stojí, nechat na sebe působit poutavý text i obrázky, v klidu si vše rozmyslet a pak si láhev rovnou objednat. Nakonec stačí vejít do prodejny, kde personál vybrané zboží připraví, a zaplatit. Inovativní technologie navíc láká k vyzkoušení i kolemjdoucí, které běžná výloha nezaujme.

Narozdíl od pasivních reklam na LCD obrazovkách, které se ve výlohách často používají, nabízí naše zařízení řešení, do kterého se zákazník sám zapojí. Výloha je skleněná, dotyková, má rozměr 55 palců s Full HD rozlišením a díky speciální fólii umožňuje až 10 dotyků současně. Obrazovku jsme napojili na výkonný počítač, a proto je schopná na jakýkoliv pokyn zareagovat rychle a bez prodlení.

Dotykovou výlohu jsme zcela přizpůsobili požadavkům klienta, od návrhu designu přes instalaci až po finální nastavení. Díky řešení na míru se zákazníkům zobrazí všechny důležité informace, ovládání je pohodlné a intuitivní a interaktivní obsah s produkty, které potřebuje klient zviditelnit, směle nahrazuje tradiční reklamní poutače.

SPOLEČNĚ NAJDEME VHODNÉ ŘEŠENÍ

Připravíme návrh na základe vašich představ a poradíme vám, jak prezentovat váš obsah.