Dotyková výloha pro kadeřnictví 100 CZK

Dotyková výloha 100CZK.

Jak zabavit čekající zákazníky, zaujmout kolemjdoucí a ještě zvýšit prodej sortimentu? Kadeřnictví 100 CZK to vyřešilo za pomoci atraktivní dotykové výlohy. Zákazníci se pobaví, získají potřebné informace nebo si zakoupí vlasovou kosmetiku.

Kadeřnictví 100 CZK je největší síť kadeřnických salónů v Česku. Pro nový účes si můžete zajít do 33 poboček této značky. Jak už název napovídá, každá služba tu stojí „stovku” a zákazníci tak vždycky vědí, kolik nakonec zaplatí.

Salón 100 CZK v pražském obchodním centru Lužiny hledal způsob, jak jednoduše prodávat vlasovou kosmetiku, přilákat kolemjdoucí a zabavit zákazníky, kteří čekají. Jako ideální řešení se ukázala dotyková výloha #VEJDI, která přímo na skle výlohy nabízí netradiční 48 palcový FullHD obraz. Interakci zajišťuje dotyková fólie FORTOUCH, která funguje až přes 12 mm silné sklo a dokáže snímat více dotyků najednou.

Zařízení v sobě spojuje výhody klasické výlohy, katalogu a e-shopu. Protože kadeřníci obvykle nemají čas na prezentaci či prodej výrobků vlasové kosmetiky, kolemjdoucí si mohou na obrazovce samostatně a do detailu prostudovat nabídku a vybrané produkty si rovnou zakoupit. Prostřednictvím výlohy se bude brzy možné také objednat nebo vložit hodnocení.

Dotyková obrazovka #VEJDI zvyšuje potenciál výlohy, zviditelňuje nejen nabídku produktů a služeb, ale hlavně firmu jako takovou a odlišuje ji od konkurence. Se zákazníky už nemusíte mluvit pasivními plakáty, interaktivní výloha je vtáhne do aktivní komunikace.

Na pražské pobočce 100 CZK jsme dotykovou výlohu otestovali a nyní ji budeme postupně zavádět do dalších salónů. Propojte své služby s nejmodernější technologií a nabídněte zákazníkům zážitek, který jinde nenajdou.

Společně najdeme vhodné řešení

Připravíme návrh na základě vašich představ a poradíme vám, jak prezentovat váš obsah.