Dotykový stůl přitáhl pozornost a probudil týmového ducha

Dotykový stůl přitáhl pozornost a probudil týmového ducha

Letos proběhl již 3. ročník prestižní akce „Nejdůvěryhodnější značka“. Spotřebitelé v ČR hlasují prostřednictvím agentury Stem/Mark pro nejdůvěryhodnější značku v 60 kategoriích. Akce se konala v jedinečném prostoru bývalého kostela sv. Anny, Pražská křižovatka, na Starém Městě.

FORTES interactive nemohl chybět. Stali jsme se partnery ceremonie a starali jsme se o to, aby se hosté v průběhu večera seznamovali a bavili se. Nachystali jsme pro ně něco málo z našeho portfolia. Hosty jsme přivítali dotykovým stolem, na kterém si mohli prohlédnout naše portfolio nebo si společně zasoutěžit v pexesu. Dotykový stůl ve všech probudil týmového ducha, a tak místo dvou hráčů se do hry zapojovali většinou celé skupinky hostů.

Jakmile se pobavili interaktivním stolem, dali jsme jim virtuální brýle a spustili hru šipky. Naše VR šipky však nejsou jen tak obyčejné šipky. Jde o to, že se hází na čas a rozhoduje nastřílené skóre. Samotný čas lze prodloužit pitím virtuálního piva, které si hosté ve hře sami čepují. Ale posuďte sami, jak se pak asi hrají šipky, když máte pár piv v sobě. Celkově to probudilo soutěživost hostů, kteří se předháněli v nejlepším scóre a bavili se.

Dotykový stůl - místo, kde lidem můžete přinést zážitek z nákupu nebo zefektivnit průběh porad

Naším cílem bylo krom propojování a bavení hostů, také ukázka, jak mohou naše technologie přitáhnout pozornost k místu prodeje, zviditelnit produkty či brand a podpořit spolupráci v týmu.